کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش درآمد مایکروسافت از سرویس‌های ابری

شرکت مایکروسافت با انتشار آمار و ارقام سه‌ماهه چهارم سال مالی، از کسب درآمد کل 22.6 میلیارد دلاری خبر داده که از این میزان، 5.48 میلیارد دلار درآمد خالص بوده است. مهم‌ترین نکته در گزارش مالی این شرکت، افزایش چشمگیر درآمدهای حاصل از سرویس‌های ابری است. به گزارش وب‌سایت Theverge، درآمدهای حاصل از بخش سرویس ابری Azure این شرکت در مقایسه با سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته و میزان استفاده کاربران از این سرویس نیز به دوبرابر رسیده است. این افزایش درآمد و استقبال کاربران از سرویس‌های ابری مایکروسافت باعث شده این شرکت ضررهای خود در بخش رایانه‌های شخصی که درآمد آن با کاهش 4 درصدی همراه بوده و یا بخش گوشی‌های همراه که حالا با 70 درصد کاهش درآمد چالش‌ برانگیز شده را به‌خوبی جبران کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ لساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت در این خصوص می‌گوید که سال گذشته مقطع زمانی تاثیرگذار چه در ایجاد تحول در شرکت ما و چه در تعامل با مشتریانی بود که آنها نیز تحولات دیجیتالی مخصوص به خود را رقم زدند. سرویس‌های ابری مایکروسافت با رشد قابل توجه در بخش مشتریان روبرو شده و ما همه تصمیم داریم تا به فرصت‌های جدیدی در سال پیش رو برسیم.

اگرچه بخش گوشی‌های هوشمند مایکروسافت عملکرد ناامیدکننده‌ای را به ثبت رسانده اما درآمدهای بدست آمده از سرویس‌های سرفیس و ایکس‌باکس، چشم‌انداز روشنی را پیش روی مایکروسافت قرار داده است.درآمد ردموندی‌ها از سرفیس در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش یافته و میزان استفاده از ایکس‌باکس لایو نیز 33 درصد بیشتر شده است. Amy Hood مسئول امور مالی مایکروسافت در این خصوص می‌گوید که در این سال مالی سرمایه‌گذاری ما روی نوآوری و توسعه حضور در بازارهای جغرافیایی و حوزه‌های مربوط به محصولات کلیدی بوده است. من از عملکرد تیم فروش و شرکایمان در این سه‌ماهه مالی رضایت کامل دارم و تلاش آنها پایانی قدرتمند را برای ما رقم زد.

کسب‌وکار در حوزه ارائه سرویس‌های پردازش ابری در چند سال گذشته به عامل ویژه‌ای در جهت رشد شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، گوگل و به‌ویژه آمازون تبدیل شده و منابع و سرویس‌های ابری که این شرکت‌ها به عنوان زیرساخت‌های داخلی خود در این حوزه درنظر گرفته‌اند، حالا به پارامتری باارزش در بازار تبدیل شده است. این در حالی است که چشم‌اندازهای پیش روی این بازار نیز هیچ نشانه‌ای از فروکش رغبت مشتریان به استفاده از این سرویس‌ها ندارند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32983 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/04/31 تعداد مشاهده: 1892
سافت گذر